środa, 8 kwietnia 2020

NIE....

- wysłałam kartek, bo na nich napis "Wesołych Świąt" co troszkę zakrawa na kpinę i przerosły mnie kolejki na pocztę. Przydadzą się za rok. Trochę mi przykro, ale myślę, że zostanie mi wybaczone.


- nie malowałam pisanek bo zamknęli giełdę kwiatową i nie mogłam kupić wydmuszek, które tam sprzedają specjalnie spreparowane i przez to łatwiejsze do malowania. Został mi minimalizm z jajek przepiórczych.


- nie zrobiłam generalnych porządków bo mi się zwyczajnie nie chciało, będę sama, a świadomość kurzu za kanapą jakoś mi nie przeszkadza tym razem.

- nie zrobiłam świątecznych stroików, bo po co...


taki miałam dwa lata temu...

- nie zdążyłam do fryzjera, efektów pokazywać nie będę.

Więcej grzechów nie pamiętam.

To będą święta inne niż wszystkie, ważnie byśmy się nie dali, przetrwali trudny czas, cieszyli tym co możemy mieć i nie tracili nadziei.

ŻYCZĘ WSZYSTKIM ZDROWIA





35 komentarzy:

  1. Niech mi będzie wolno jako pierwszemu złożyć Ci życzenia. Te najważniejsze : ZDROWIA. z

    OdpowiedzUsuń
  2. To będą święta inne niż zwykle. Ale będą! Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku nie pamiętam o Świętach. Niby ktoś mi przypomniał o nich pod koniec tamtego tygodnia, ale i tak nie mam ich w swojej świadomości. Zaraz po świętach będą montować w kuchni okno, a więc znowu kurzyć, jakieś ekstra sprzątanie zupełnie nie ma sensu, przynajmniej dla mnie. Celebrowanie Świąt z moją mamą też nie ma sensu, bo to podkręci jej emocje, a ja pragnę przede wszystkim spokoju! Dlatego będzie dzień jak co dzień, Świątecznym akcentem będzie wymiana telefonicznych życzeń z bliskimi.
    Masz rację Ewo, "ważnie byśmy się nie dali, przetrwali trudny czas, cieszyli tym co możemy mieć i nie tracili nadziei." !!!
    Ciepłe i serdeczne myśli ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne kartki Ewo zrobiłaś i jajeczka też! :)

      Usuń
    2. Dziękuję Marija, życzę spokoju i wytrwałości . Jak mało ważne stały się te wszystkie świąteczne ceregiele w obliczu kłopotów, remontu i zarazy.

      Usuń
  4. My na przekor wszystkiemu i wirusowi bedziemy te swieta miec wesole, choc kazdy w swoim domu. Zrobimy sobie wideokonferencje i bedziemy razem, choc tylko przez telefon. Nie damy sie! Nie bedzie wirus plul nam w twarz i dzieci nam wirusil... :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też będziemy świętować na odległość, a gadamy i tak prawie codziennie.
    Będę miała leniwe jak nigdy, wcale mnie to nie martwi.

    OdpowiedzUsuń
  6. może te święta są po to, żeby każdy uświadomił sobie, że święta są ważne, że nie są nam dane na zawsze i bezwarunkowo. i że, kiedy już są, to są naprawdę wyjątkowymi dniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy wyciągnie jakieś wnioski, coś przemyśli, uświadomi sobie.... albo nie. Byleśmy zdrowi byli.

      Usuń
  7. Śliczne pisaneczki, i kartki, podziwiam Cię, że w ogole działałaś.
    Zaczelam wyklejac styropianowe jajo , nakupiłam ich więcej, na prezenty i tak już zostaną na przyszly raz.



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki zrobiłam przed zarazą, zbyt długo zwlekałam z wysłaniem, bo nie chciałam za wcześnie.

      Usuń
  8. Też kartek nie wysyłam, zadzwonię z życzeniami, albo wyślę smsa.
    Trochę od nas zależy, jak te święta spędzimy, czy będziemy się nakręcac i wiadomości słuchać, czy po prostu damy sobie na luz. Byłam dzisiaj na działce, coś pogrzebalam w ziemi, posiałam, co wyrośnie, to będzie.
    Zdrowych i spokojnych Świąt, Ewo 💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam zamiar się nie przejmować i nie wściekać, może się uda.
      Zdrowia i pogody ducha życzę.

      Usuń
  9. W ogóle nie pamiętałam, że będą święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i lepiej? Mnie się z kolei wydawało, że dopiero za tydzień.

      Usuń
  10. Mnie się prawie nie chce nic robić na te święta, tym bardziej, że zawsze starsze przyjeżdżały do Prababci w sobotę, a w niedzielę miała na śniadaniu najmłodszą prawnusię. Będę tylko ja. Dziwne będą te święta, może w poniedziałek podjedziemy na cmentarz do Taty, Teścia i Męża, ale tylko wtedy, gdy Mamcia będzie się dobrze czuła. Spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiedzę w domku, pogadam z dziećmi, nigdzie nie pojadę, bo nie chcę się przemieszczać komunikacją miejską.
      Na cmentarz by wypadało, ale mówi się trudno...
      Spokoju i zdrowia.

      Usuń
  11. KArteczki poczekaja, przeciez to juz nie tak dlugo, tylko jeden roczek i bedzie mozna zyczyc WESOLYCH! lanie sa.
    Postanowilam noc nie robic, ale juz wymylam okna i poczulam sie swiateczne..hrehrehre...to moze jakiegos mazurka popelnie. Jedno jest dobre, nie ma napiecia przedswiatecznego, ze cos musimy robic..nie musimy!
    Swietuj Ewo leniwie i relaksowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nie musimy to świętujmy na luzie.
      Tobie też życzę miłego relaksu.

      Usuń
  12. Ewo! Kartek wysyłałam dziesiątki , teraz O . Dzwonię , rozmawiam , przesyłam internetowo, nawet rzeżuchy nie zasiałam. Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowia i nadziei , że następne święta będą piękne
    i pełne miłości. Pomyśl tylko , ile będziesz miała wirtualnych gości. Cieszmy się każdą chwilą , którą ofiaruje nam życie. W....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że zajrzałaś i Tobie życzę by następne były najpiękniejsze.
      Nie ma jak internet, mogę Ciebie gościć. Dziękuję.♥

      Usuń
  13. U mnie w sensie Świąt nic się nie zmieni, będą takie, jak zawsze. Spędzimy sobie we dwoje z Bezowym, przygotuję troszkę inne jedzenie i tyle, oby zdrowie było.
    Musimy Ewuniu to przetrwać i przetrwamy.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetrwaliśmy niejedno, jak nas nie dopadnie to się uda. Przynajmniej bez świątecznej napinki.

      Usuń
  14. Radośnie może Ci nie będzie ale pomyśl o nas wszystkich, zaglądających do Ciebie z ciekawością i uwielbiających Twego bloga ! Jesteśmy razem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie Wy byłoby o wiele gorzej. Doceniam to, ale mieliśmy święta spędzić na wsi Przynajmniej część rodzinki się zaczepiła.

      Usuń
  15. Beda swieta zupelnie oryginalne i moze nalezaloby je obejsc zupelnie inaczej, na przyklad w pizamie i zaczc obiad od mazurka. Sliczne kartki i jajca, przydadza sie na za rok jak znalazl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydadzą, a jajca zrobię nowe. Pomysł z mazurkiem całkiem fajny, niestety nie mam, mogę zacząć od sernika.

      Usuń
    2. Ewa - mozesz robic co chcesz. czas tak nietypowy, ze wrecz wola o nietypowosc we wszystkim.

      Usuń
  16. święta w tym roku dziwne, niewesołe. Kartek nie wysyłam. Tam gdzie mam numery telefonów czy adresy mailowe, to wysyłam smsy, maile lub dzwonię. Parę kartek wysłałam drogą mieszaną przez usługę pocztową Envelo. Tworzy się w internecie, poczta drukuje, pakuje w koperty i doręcza. Ale to tam gdzie miałam tylko adresy, a musiałam wysłać.
    Twoje karty przepiękne, a jajuszka urocze.:)
    Zdrowych, pogodnych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne święta, inne niż zawsze.
      Kiedyś przejrzałam internetowe oferty, nie znalazłam nic ciekawego, wolę robić sama. Dla Ciebie mam stroik kolorowy, miałam jutro wysłać, zrobię to dzisiaj.
      Najważniejsze byśmy zdrowo przetrwali ten niedobry czas.

      Usuń
  17. Niby wiem, że te Święta będą, ale zapominam. Bardzo mi z tym źle, że nie czuję w ogóle świątecznej atmosfery. Nikt w domu nie czuje. Karteczki zrobiłas piękne! Jak zwykle. Jajeczka bajkowe.
    A ja Ci zyczę powodów do wesołości na święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się jakieś znajdą...te powody. Płakać nie zamierzam, a atmosfery jeśli tym razem nie poczujemy, nadrobimy za rok.

      Usuń
  18. Kartek nie wysłałam, okien nie umyłam, mazurka nie miałam, bo był tylko serowiec. Nigdzie się nie spieszyłam, ziemniaki zdążyłam ugotować. Coraz bardziej podobają mi się takie święta z odkurzonym stroikiem. Ktoś napisał, że w święta jadł parówkę. Szkoda, że nie miałam, byłoby co wspominać.
    Serdeczności zasyłam, dbaj o siebie.

    OdpowiedzUsuń