wtorek, 31 grudnia 2019

Ostatni.....w tym roku.

Nie będzie podsumowania, nie wydarzyło się nic nadzwyczajnego, było smutno i wesoło, sukcesy wnuków, dni szare i byle jakie, takie kiedy się chce zatrzymać czas bo pięknie, doły i wzloty, słowem życie.
Postanowień nie robię, bo jak się znam to nie dotrzymam, będzie co ma być.
Na zakończenie roku dorobiłam się kataru, ale ponieważ dzisiaj po tygodniu wyjrzało słońce wybrałam się obejrzeć start do Krakowskiego Biegu Sylwestrowego. Wprawdzie zanim dotarłam znów się zachmurzyło, ale było tam zabawnie, kolorowo, sympatycznie i nikt nie miał pretensji, że robię zdjęcia.

Bieg odbywa się na dystansie 5 i 10 kilometrów a jego cechą charakterystyczną są fantazyjne stroje.


Miejskie Wodociągi biegły z kranówką



seksowne zakonniczki 


i ksiądz.


Nie zabrakło piratów i innych dziwadeł.



Jak on z tym biegł to nie wiem.


Kolorowo,


na zielono. Weszłam w tłum, a potem się okazało, że jestem w "masie startowej", wycofać się nie było jak, ale udało mi się stanąć między barierką a wielką paką wody mineralnej i uniknęłam kolizji kiedy ruszyli zawodnicy.


Trudno było w tej masie uchwycić bardziej interesujących, bo w tłumie się mieszali, trafił się taki Mikołaj


i pierożki.
Jeszcze parę migawek z trasy biegu. Wiał zimny wiatr, trochę mi ręce zmarzły i musiałam zaczekać aż przebiegną.


Pieski też brały udział, ale jak widać spacerowym krokiem.



Tatuś z wielkim poświęceniem asystował córce,



to była powolna ciuchcia, ale przecież liczy się zabawa.


Panny młode zgubiły małżonków.
Podobało mi się, wróciłam do domu w dobrym humorze.
Wam moi Mili, którzy tu zaglądacie życzę by Nowy Rok przyniósł duuuuużo dobrych dni, kolorowej wiosny niebawem, lata w sam raz, spokojnej jesieni i zimy jak kto lubi. Niech zdrowie dopisuje i nic nie dolega.

14 komentarzy:

  1. Piękne życzenia Ewo. Niech się nam spełniają!

    Fajnie się bawią "biegacze".

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i odwzajemniam:) Kolorowe towarzystwo. Nie dziwię się, że Ci się humor poprawił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowski bieg i było na co popatrzeć :)
    Serdecznie dziękuję Ewo za życzenia a tobie życzę przede wszystkim zdrowia, aby się wszystko wyklarowało i potoczyło jak należy, abyś mogła w dalszym ciągu niestrudzenie uskuteczniać swoje łazęgi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajneeee...!!! Chyba we wszystkich wiekszych miastach odbyly sie takie biegi sylwestrowe, bo i na lodzkiej stronie fejsbukowej wpadla mi w oko wiadomosc o biegu i kilka pomyslowo przebranych osob. Fajnie byc tak pozytywnie zakreconym i jeszcze polatac sobie w grupie dla zdrowia.
    My bylismy dzisiaj na nieco krotszym spacerze, bo cos ostatnio znow dokucza mi ta tachykardia i za krotki oddech, trza bedzie w nowym roku wybrac sie jednak do kardiologa.
    Na nowy rok zycze Ci zdrowia, zebys dalej mogla oprowadzac nas po swoim klimatycznym miescie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej rozczuliły mnie biegnące pierożki :D Happy New Year :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo, dziękuję i Tobie życzę, żebyś zawsze była pozytywnie zakręcona

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam kondycję i dziękuję za życzenia. Odwzajemniam. z

    OdpowiedzUsuń
  8. Biegnące pierożki😀😀😀Wesoły bieg, w sam raz na poprawę nastroju.
    Wszystkiego najlepszego Ewo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaardzo fajna impreza! ja bralam kilkakrotnie udzial w biegu, biego-marszu 5km, nawet sporo kasy uzbieralam - kasa poszla na badania nad rakiem glownie spraw kobiecych (Race For Life) i wtedy byl to bieg dla kobiet, dziewczyn, dziewczyek. ale specjalnie nie bylam przebrana (juz ja sama wystarcze, hrehreh), ale raz mialam napisane na plecach, o kim konkretnie myslalam, jak zdecydowalam sie na to przedsiewziecie. Chyba jednego roku uzbieralam od sponsorow ok 150 funtow.

    Ewo - udanego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie dziękuję za życzenia i odwzajemniam. Niech Ci zdrowie dopisuje, abyś nas nadal zabierała na swoje wycieczki.
    Wszystko takie piękne.
    Dużo szczęście z Nowym Rokiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. SERDECZNIE DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM z życzenia i odwiedziny. Oby nam się udało wspólnie przeżyć następny rok w zdrowiu i pogodzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa, zarówno dla biegaczy jak i dla widzów! Mnie także zachwyciły pierożki :))) - trzeba mieć dużo fantazji, żeby takie przebranie wykombinować :))).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego na nowy rok, Ewo :))
    Fajny ten bieg przebierańców. My też biegaliśmy na dychę, ale bez przebrania. Tez było fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. FANTAZJA . Może w przyszłym roku i ja bym wyruszyła????? Muszę pomyśleć o elektrycznych butach.

    EWO!!! Serdeczności noworoczne dla Ciebie i Twoich bliskich W...

    OdpowiedzUsuń