niedziela, 15 października 2017

Taką jesień lubię

Skorzystałam z okazji żeby wyjechać do domu pod lasem, gdzie cisza  i inne powietrze. Udała się pogoda, ciepło było i słonecznie.


Ostatnia wichura powaliła modrzew w ogrodzie,


było na nim takie misterne gniazdko.


"Grzybów było w bród..." nazbierałam kolekcję zdjęć.














Podziwiałam widoki,


kolory,


"znaki" na niebie,




kwiatki, drzewka i trawki.




Taką drogą lubię iść


kiedy pachnie żywicą, a słońce prześwietla pożółkłe liście

 

i lśni w wodzie potoku.


Na obiad, może już ostatni w tym roku grill pod chmurką.
Żal było wyjeżdżać.







35 komentarzy:

  1. Pięknie! A ten muchomorek jaki uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchomorki i inne nieznane mi z nazwy występowały w duzych ilościach.

      Usuń
  2. Przy takiej pogodzie rzeczywiscie zal wracac do paskudnego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, nareszcie jesień zrobiła się piękna. Trzeba nacieszyć oczy i serca na zapas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że to już krótko, bo zapowiadają deszcz na następny weekend.

      Usuń
  4. Taką jesień to ja też bardzo lubię :)))
    Piękne grzybobranie, też bym zbierała na kartę pamięci, nie bardzo mogę jeść już grzyby, a kiedyś uwielbiałam :)
    Duże to gniazdo, ciekawe jaki ptak się w nim gnieździł? Ta róża taka energetyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się na ptakach ani na grzybach, chociaż te ostatnie jeść jeszcze mogę. Też się zastanawiałam, jaki ptak uwił takie misterne gniazdko.

      Usuń
  5. Tak, taka jesień jest najpiękniejsza. Dobrze, że miałaś możliwość wyjazdu w piękne miejsce :)
    Też lubię muchomorki fotografować, do znudzenia i co roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda i drzewa i gniazdka. U nas w sąsiedniej wsi poległo gniazdo bocianie. Ostatnie w najbliższej okolicy...
    Grzybów mnóstwo, pierwszy raz widziałam w lesie tyle gatunków. Raz nam się udało pojechać do lasu na krótki spacer.:)
    Zazdroszczę potoku. Taki piękny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedne bociany,nie będą miały domu jak wrócą.

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia pięknie spędzony czas s

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze żeby w czwartek była prawdziwa jesień... Umówiłem się z nią na 10.oo. z

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknia polska jesień :) ja z grzybów to kurki rozróżnie, kanie i oczywiście muchomorki. Śliczne zdjęcia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby rozróżniam, ale nigdy nie jestem pewna i na dodatek nie umiem wypatrzeć.
      Dziękuję i też pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Ewa, no cos pieknego...las, grzyby, spokoj. I te widoki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sobie tam odpocząć, bo naprawdę jest pięknie. Szkoda tylko, że dojazd kiepski.

      Usuń
  11. Kiedy nadchodzi taka piękna i kolorowa ,zastanawiam się czy jesień nie piękniejsza od wiosny ,dojrzałość od młodości ,pełnia od jej nieśmiałej zapowiedzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc lubiłam jesień i sercowe perypetie przydarzały mi się jesienią. Na starość człowiek woli ciepło w perspektywie i jak jest dłużej jasno.

      Usuń
  12. w ładnej okolicy, to i grzybów nie trzeba, żeby się zapodziać jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okolica naprawdę ładna i Babia na horyzoncie kusi.

      Usuń
    2. góry urodę maja wpisaną w sama definicję - nie ma brzydkich gór.
      a jesienne lasy zachwycają, szczególnie, kiedy są bogate i różnorodne.

      Usuń
    3. :-) samą prawdę powiadasz.

      Usuń
  13. Poki czas cieszmy sie jesienia, bo jest teraz taka jaka sie nam marzy. Ja wlasnie wricualm z Bieszczadow, ale tm jest kolorowo!
    A Ty masz fajnie,ze masz blisko do takiego cudownego miejsca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Ci zazdroszczę troszkę Bieszczadów, tak bym znów tam pojechała. Bardzo dawno nie byłam.

      Usuń
  14. też taką lubię...mimo zapuchniętych od kataru oczu i nosa niczym u alkoholika....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się katar przyplątał po weekendzie. Pewnie mi zaszkodziło swieże powietrze.

      Usuń
  15. Po półtora miesiącu lania deszczu faktycznie piękna nam jesień nastała :) Na moim osiedlu mnóstwo złotych klonów świeci się nawet wieczorowo poro :) I klony czerwoniaste, jak płomienie, i sumaki czerwienieją ! Muszę im wszystkich fotkę strzelić zanim liście opadną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzel koniecznie, zatrzymasz trochę kolorków na listopad i zimę.

      Usuń
  16. Piękna ta Twoja jesień!!! Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też pozdrawiam ze słonecznego miasta. Jeszcze jesień trwa.

      Usuń
  17. Muchomory wzorcowe, można powiedzieć :-)
    U nas dziś już jesienne smutne mgły ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dzisiaj też już mgła została na cały dzień.

      Usuń